måndag 28 maj 2012

Senior Skip Week

Vi som går i tredje ring på Benson High School får den legendariska senior skip week sista veckan innan vi tar examen. Detta innebär att vi inte behöver komma till skolan den sista veckan. Inte heller behöver vi skriva våra finals (det vill säga ett prov på allt man har lärt sig under terminen i respektive ämne). Men vi som tar vår examen på söndag behöver alltså inte göra detta. Detta är något jag tycker att Katedralskolan ska ta efter. Imorgon måste jag dock ändå ta skolbussen in till skolan för denna "skolkvecka" får man endast om är klar med allt skolarbete, vilket inte jag är. Jag har fyra keramikprojekt att slutföra. Så kan det gå! Förhoppningsvis blir jag klar med allt innan torsdag, så att jag kan få njuta av två dagars extra ledighet innan examenshelgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar