söndag 20 maj 2012

Skisser för sommaren

Om en vecka tar mamma och Johan flyget till Chicago för att sedan köra lite kringelkrokar runt Lake Michigan för att några dagar senare hälsa på mig här i Benson! De ska tillbringa några dagar här i Benson och runt den 5:e juni lämnar vi Benson tillsammans för att bila till Chicago. Efter någon dag möter vi upp pappa i Chicago efter att han har avslutat sin kongress i Texas. Den 12:e juni kommer Elisabeth och småbrorsorna till Chicago och mamma och Johan tar så småningom flyget hem till Sverige . Jag och pappas familj tillbringar cirka sju dagar i Chicago för att sedan ta flyget till New York. Vi kommer vara där i tre dagar och sedan blir det en lång flygresa hem till Sverige den 21:a juni. Klockan 17.00 planerar jag att befinna mig på Arlanda flygplats.


Det är helt galet hur snabbt tiden har gått. Det var några sega månader i vintras, då hemlängtan började infinna sig och jag kom på migsjälv att sitta och tänka på hur det skulle vara om jag var hemma, men nu flyger veckorna förbi och jag kan inte göra något åt saken. Alla förvarnade mig att ett utbytesår är över snabbare än du hinner säga "hej", men jag hade aldrig kunnat förutspå att det skulle gå snabbt!


En uppdatering från min värdfarfars majsfält.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar