tisdag 6 september 2011

Första skoldagen

Jag överlevde min första skoldag!

Detta är mitt schema för denna termin.


Jag har bara 4 ynka minuter på mig att hitta till mitt skåp, ta med mig rätt böcker och hitta till rätt klassrum. Det är helt galet! Jag fick rusa genom korridorerna. Lektionerna är dessutom endast trekvart, så när man väl sitter i rätt klassrum med rätt bok framför sig och känner att man kan koppla av någorlunda, ja, då är det dags att slå ihop böckerna och springa till nästa lektion! Lunchen var väldigt skum. Vi fick chicken nuggets med grötigt ris. Till det fick vi O'boy.

Ja, herregud. Denna dag har varit intensiv och förvirrande. Och inte nog med det! Efter skoldagen så var det raka vägen till idrottsplatsen. Där skulle mitt terränglöpningslag springa otaliga varv runt gräsplanen!

Min säng kallar. God natt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar