torsdag 29 september 2011

Storshopping på Walmart

Idag har jag, Melissa, Courtney, Melissas mamma och Sarah varit i Montevideo. Jag skulle nämligen storhandla på Walmart. På Walmart finns i princip allting. Vad du än har för ärende så kan du garanterat få det uträttat på Walmart. Du kan köpa allt mellan himmel och jord, klippa dig, äta, ALLT! Jag fick lov att köpa nya underkläder, då hunden i huset är sjukligt besatt av mina trosor. Hon letar upp dom i min tvättkorg, gömmer sig under min säng och tuggar på dom. Så för tredje gången hittade jag en bunt söndertuggade trosor med hål stora som golfbollar. Byracka! Nu har jag i alla fall så jag klarar mig ett tag framöver, men fortsätter det såhär så kommer hunden ruinera mig innan året är slut!

Middag på Subway.
Melissa, min värdmamma.
 
Courtney och mormor Sheryl.

Min terränglöpningstävling gick bra med undantag för att det var galet varmt. Jag fick ingen medalj, men jag tror banne mig att jag gjorde bättre ifrån mig än på förra tävlingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar