tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag

Glad Alla hjärtans dag på er! Här i staterna är Alla hjärtans dag en viktig dag. Medelamerikanen spenderar ca. tusenlappen (126 USD) på denna extremt kommersiella högtid. Chad spenderade tjugo dollar på en ram till Missy. Detta är en ökning från tidigare år, då han inte har spenderat ett öre. När jag vaknade imorse hittade jag ett Alla hjärtans dag-kort och en chokladask. Tack Missy! Jag hade dessvärre ingen hemlig beundrare i skolan som skickade rosor eller choklad. Jag överlever.

I förra veckan fick vi fylla i ett frågeformulär. Jag fick fylla i personuppgifter (namn, hårfärg, ögonfärg, längd m.m.) och svarade på frågor som "Vilken hårfärg gillar du?", "När gör du dina läxor?" och "Hur ser ditt rum ut?". Baserat på svaren från detta frågeformulär gjordes en utvärdering och mitt värde jämfördes med alla andra elevers värde. Idag köpte jag utvärderingen. Där finns det en lång lista med andra elevers namn, det vill säga de på skolan som jag borde dejta (baserat på frågeformuläret som alla fyllde i). Det finns även en lista på personer som jag borde ha som kompisar. Komplicerat, men väldigt roligt!

AWW! Den perfekta frukosten!
Min sammanställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar