fredag 3 februari 2012

En smärre chock


Ikväll var jag på Bonnies vaka. Missy hade berättat lite om vad en vaka var då jag, såvitt jag vet, aldrig har varit på en vaka tidigare. Trots detta fick jag mig en rejäl chock när jag anlände till kyrkan. I kyrkan var det mycket folk och mitt i allt detta står Bonnies öppna kista med en död Bonnie inuti. Jag fick mig en smärre chock och trodde nästan att jag skulle svimma på fläcken. Istället sprang jag in på toaletten och försökte samla mig och ta några djupa andetag, men det hjälpte inte och jag hyperventilerade och kände mig illamående. Detta illamående höll i sig när jag kom hem och det slutade med att jag hade huvudet nere i toaletten. Så gick det när Caroline Graf såg ett lik för första gången i hennes liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar