söndag 3 juni 2012

Avskedsfesten


Igår kväll var avskedsfest för mig, Chris och Sarah. Jag tror inte att jag kom till sängs förrän klockan två på morgonen. Mitt hår luktar fortfarande skogsbrand från lägerelden. Alla hade ordnat med snacks, mat och efterrätter. Vi hade bara bjudit släkten och vänner till familjen då Missy hade haft dåliga erfarenheter av att bjuda kompisar. Kompisarna får jag säga hej då till när jag tar examen (om cirka tre timmar!). Festen var väldigt lyckad, dock glömde jag hela tiden anledningen till varför vi hade festen. När jag sa hej då till alla tänkte jag inte ens på att det är sista gången jag ser många av dem. Även om jag kommer tillbaka till Benson och hälsar på (som jag har lovat alla att jag ska), så kommer inte alla att vara kvar här. Det är ett ofrånkomligt faktum. Nu ska jag snart till Benson High School för att ta studenten. Önska mig lycka till!

 Jag och Sarah.
 Lilla Jaelyn.
 Sockersöta Courtni.
 Codi, Tabby och en missnöjd Jarret.
 Missy matar lilla Jemma.
 Chris, Sarah, Jemma, Tabby och jag.
 Nästan alla flickorna samlade.
 Värdarna som snart lämnar USA.
 Den legendariska lägerelden. Ingen bonfire - ingen fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar