lördag 2 juni 2012

Förmiddagsroligheter


Mamma och Johan åkte hit strax innan lunchdags. Vi underhöll oss med fyrhjulingarna, medan Chad stod och grillade korvarna som vi tillredde i vintras hemma hos min värdfarbror. Mamma och Johan gillade att åka fyrhjuling. Dock fick mamma magsår när jag och Courtni råkade hamna lite snett efter en tvär U-sväng och var tvungna att kämpa oss upp ur diket, men det gick ju som vanligt bra att knuffa på lite där back medan Courtni hade gasen i bottnen! Efter ett tag på fyrhjulingarna var det gott med lunch. Sedan blev det till att förbereda lite smått och gott inför min, Chris och Sarahs avskedsfest. Mamma och Johan blev satta i arbete med att hacka selleri, rädisor och gurkor. Jag och Courtni ansvarade för efterrätten; strawberry-rhubarb crisp. Det är en galet god efterrätt som man i princip inte kan få nog av, i alla fall inte jag! Nu ska alla här snart iväg på en studentskiva. Ikväll blir det avskedsfest hemma hos min värdmormor och efterfest hemma hos oss med en bonfire. Detta kan inte gå fel! 

 Mamma. Jarret plågar katten i bakgrunden. OBS! Han har inte
kissat på sig. Han satte sig i en vattenpöl.
 Johan tycker att Miley är något lättare än Melvin.
 Mamma och Johan på den stora fyrhjulingen.
Jag och Courtni på den "lilla".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar