tisdag 5 juni 2012

New Ulm


Idag har min resa till Chicago med mamma och Johan officiellt börjat. Vi siktade in oss på den tyska orten New Ulm. Där åt vi en tysk lunch. Vi har precis lämnat New Ulm och vi styr nu kosan mot Winona, som tydligen ska vara en vacker stad belägen vid Mississippi.
 
 Mamma och Johan utanför den tyska restaurangen.
 Den fina staden New Ulm.

Gårdagens känslosamma strapatser förmildrades något, då Juliane och Amber hälsade på mig igår kväll. Jag simmade i hotellpoolen för att rensa tankarna och de dök upp från ingenstans och de gjorde mig sällskap. Vi pratade, skrattade och lekte och jag kunde glömma tråkigheterna för ett tag. Nu känns det rätt bra ändå. Det känns alltid bättre att skriva av sig när det är så mycket känslor inblandat och att skriva i dagboken har hjälpt mycket. Mamma och Johan har även varit riktigt bra psykologer och de har stöttat mig under hela händelseförloppet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar