söndag 11 december 2011

Julhandling

Idag åkte vi till Willmar för att julhandla. Jag hade inte köpt en enda julklapp, men har nu köpt de mesta av årets julklappar. Det känns bra. Efter julhandlingen åt vi en jättegod buffé på en asiatisk restaurang. Jag åt skaldjur som jag har suktat efter sedan jag kom hit (Chad och Melissa äter hellre Josies fekalier än skaldjur). Jag frossade även i sushi! På vägen hem åkte vi förbi ett hus med galet mycket julbelysning. Det var helt sjukt! När vi kom hem visade det sig att nästa avsnitt av Desperate Housewives inte visas ikväll, utan i januari. Det var nästan så att jag ville gråta en skvätt. Senaste avsnittet var en riktig "cliff hanger". Den som väntar på något gott...Nu blir det till att sova. Ny vecka imorgon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar