torsdag 29 december 2011

Whistle Stop Diner


Efter att en god vän till familjen gick bort imorse, vändes hela huset upp och ner. När jag satt nere i köket och njöt av min dagliga kopp té, började Missy plötsligt gråta då hon pratade med okänd person i telefon. Jag fick ta hand om en gråtande Courtni medan Missy försökte samla sig i duschen och jag fick svara på alla möjliga kluriga frågor om änglar och himlen – något som fick mig att känna mig lite obekväm. Vid lunch fick jag skjuts in till staden och jag måste säga att det var skönt att lämna huset med sörjande. Jag hade spontant lunch med Sarah på en mysig restaurang i Benson; Whistle Stop Diner. Sedan blev det ätande av Ben&Jerry’s Chocolate Chip Cookie Dough och skräckfilm. Det fick mig på andra tankar.  

 Whistle Stop Diner.
Mozzarella Sticks hade dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar