torsdag 8 december 2011

Psykologiprojekt

Idag började jag officiellt med mitt psykologiprojekt. Vi läser om barndomen och vad som präglar oss och vad och när vi lär oss olika saker. Jag tog mig till sexårsverksamheten i Benson för att observera de små sexåringarna när de åt lunch. Meningen var att vi inte skulle prata med dem, utan endast observera på avstånd. Detta är dock nästintill omöjligt när man har att göra med sexåringar. Jag satt med dem vid bordet och vi pratade om allt från favoriträtter till alfabetet.

  Det var omåttligt populärt att stoppa hela apelsinklyftor i munnen.

I morgon har jag tre prov och intervjun som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Jag borde väl egentligen sitta och plugga nu, men efter att ha skrivit klart intervjun har smotivationen tagit slut. Imorgon är det i alla fall fredag. Tack och lov för det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar