fredag 20 januari 2012

En ledig fredag

Efter lunch på halvsunkiga Sandy’s Café, gick jag och Sarah ut med min värdmormors överviktiga hundar. Jag skypade med fadern & co och det blev lite snack om sommarplaner efter att Skype bestämde sig för att vara samarbetsvillig. Det tog ca en kvart. Sedan bar det av till bageriet och en fika. Sedan mötte vi upp Juliane, Chris och Amber och hennes föräldrar och vi körde en gigantisk van till Morris och kollade på en basketmatch. Middag blev det på Taco John’s. Gud vad folk hyllar Taco John’s. Det var första gången för mig och, visst, det var gott, men jag trodde att det skulle vara mer restauranglikt. Detta var mer som ett McDonald’s, fast hamburgarna och pommes fritts var utbytt mot burritos, fajitas och guacamole. Men, men… Sedan körde vi hem till Benson och till Julianes hus där vi kollade på filmen Taken. Jag måste säga att jag är oerhört glad att jag, Sara och Sara inte såg den innan vi åkte till Paris. Jag hade varit mer paranoid än vad jag redan var. En bra film. Hemsk, men bra.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar