måndag 2 januari 2012

Sista dagen innan skolstarten

Idag har jag skypat med min mor och Johan om framtidsplaner. STS kräver nämligen att man ska ha bestämt hemresedatum innan slutet på januari. Lite överdriven marginal, enligt mig. Fast på ett sätt är det bra. Då kan familjerna där uppe i Norden ta tummen ur röven och bestämma sig för när, var och hur de ska hälsa på mig när det blir dags för examen.

Senare begav det sig till Montevideo för att lämna Codi hos sin mamma. Vi passade på att handla på Walmart. Jag inhandlade lite frukostprodukter, bland annat havregryn, rökt skinka och äpplen, i harmoni med mina nyårslöften som inte riktigt är officiella än. Imorgon börjar vårterminen, så ikväll blir det till att lägga sig tidigt. God natt i förskott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar