söndag 1 januari 2012

Nyårsafton

Rick och hans fru Melissa kom hit med sina två söner; Kylen och Corbin. Vi åt prime ribs, köpta hos slaktarn. Det var helt otroligt gott. Sedan samlades vi framför teven för att kolla på Toy Story 3. Kylen gnällde och ville ha en jävla kaka. Till slut tröttnade Melissa på hans gnäll och de åkte hem. Jag har nu tagit en funderare på om jag vill ha barn när jag blir stor. Om de förstör nyårsplaner så blir man ju lite tveksam. Så var det bara lilla familjen Payne kvar. Vi kollade på Rockin’ Eve, ett direktsänt evenemang från Times Square i New York, där världsartister uppträdde och de sänkte någon kristallkula under nedräkningen till midnatt. Tydligen är detta nyårsfirande en tradition sedan länge och väldigt känt. Man lär sig något nytt varje dag! Jag filade på mina nyårslöften, men jag skjuter på dem ett tag till! Gott nytt år på er!

 Jag och Josie med rosa sidenband.
 Codi med solbrillor (?).
 Melissa och Corbin.
Courtni och jag spelade ett parti kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar