fredag 25 november 2011

Black Friday

Usch, fy och blä! Aldrig igen, säger jag bara! Aldrig mera Black Friday! Det var hemskt! Fullpackade affärer med trött och vresig personal, trötta och vresiga kunder och milslånga köer överallt. Vi var hemma igen klockan 5 på morgonen. När jag tillslut vaknade, var det som om jag hade världens baksmälla. Så billigt var det inte heller. Inga julkappar inhandlades för min del. När vi först gick in på Walmart trodde jag nästan att jag skulle svimma. Jag blev alldeles yr av allt ståhej. För många människor på samma ställe. Hur som helst så köpte jag ett par Levi's brallor, hårprodukter och en stickad tröja. Nu ska jag gå ner och avnjuta en kopp chaité.  

1 kommentar:

  1. I UNT stod det om en kvinna som hade använt sig av pepparspray för att ta sig fram snabbt på Walmart under Black Friday, vad gör man inte för att komma först. /Kram mor

    SvaraRadera