måndag 3 oktober 2011

Homecoming

Denna vecka är det homecoming här på Benson High School. Det betyder att vi klär ut oss under hela veckan och på fredag spelar vårt fotbollslag en match på hemmaplan och direkt efter matchen är det en dans. Idag var klädtemat "Hick Day", det vill säga lantis. Så stråhatt, rutig skjorta och cowboy-boots för hela slanten med andra ord! Tihi, ingen behöver klä ut sig för alla vi i Benson är lantisar ändå! Ikväll var det "Homecoming Coronation". Alltså skulle kungen och drottningen krönas inför dansen på fredag. Det var riktigt kul! De hade satt ihop sketcher om alla fem killar och tjejer som var nominerade till kung, respektive drottning. I mitten av showen dansade även hela fotbollslaget till Beyoncés "Single Ladies". Galet! Hade gärna velat ta bilder ikväll. Usch. Jag känner mig grovt handikappad utan kamera. Det senaste året har jag varit en extremt flitig fotograf och i princip alltid tagit med mig kameran vart jag än har gått. Jag heter ju faktiskt Graf, så fotograf- genen är ju medfödd. Ska se till att köpa en ny innan veckan är slut!

3 kommentarer:

  1. Testar om det funkar /puss mor

    SvaraRadera
  2. Haha, japp, det funkar! Ska ta och mejla Blogger och kolla vad det är frågan om. Så här kan vi ju inte ha det! Puss!

    SvaraRadera
  3. Nu har jag ju Firefox så för egen del funkar det så men om det inte går att fixa från Blogger så kanske det skall framgå någonstans på bloggen. /Pussar

    SvaraRadera