fredag 21 oktober 2011

Rena rama sommarvärmen!

Idag har det varit en riktig slappardag. Jag gick upp sent och åt frukost. Sedan hjälpte jag och Courtney Melissa att baka en banankaka. Sedan masade vi oss till köksbordet för att äta lunch och sedan spenderades resten av dagen utomhus. Detta är helt sjukt! Igår kunde jag lika gärna slängt på mig vinterjackan på vår promenad för att det var så bitande kallt och idag gick jag ut i bara pyjamasen som består av en kortärmad tröja och pyjamasbyxor! Helt galet! Jag satt och jobbade på solbrännan (tss, vilken solbränna?) hela dagen. Vem vet när man får nästa tillfälle? Nästa vecka förväntas temperaturen att gå ner igen. Sådana temperaturväxlingar är tydligen typiskt för hösten här i Minnesota. Fast man blir ju lite smått schizofren av dem! Ena dagen lager på lager med stickat och skinnpaj medan man har på sig kortärmat nästa. Det kommer ju kännas helt absurt att köpa vinterskor och diverse vinterplagg imorgon. 

 Banankaka. Mums!
 Jag såg till att stjäla Melissas hemliga recept. Tihi!
 Cruz som är fullkomligt galen i pinnar!
 Courtney är barfota.
Jag och Courtney njöt av det vackra vädret i bara pyjamasen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar