onsdag 26 oktober 2011

Mitt nya favoritställe i Benson!

Idag hade vi bara halvdag i skolan, så efter lunch var vi lediga resten av dagen. Jag och Sarah tog tillfället i akt att gå till Bensons egna bageri för att luncha där. Jag hade väl något lite mer matigt i tankarna än en gigantisk kanelbulle dränkt i karamellsås och en chokladkaka, men men...Det var svårt att köpa mat när det fanns så mycket godsaker! Jag kommer antagligen ångra att jag åt sötsakerna om jag ska springa imorgon på vår tävling. Jag slog nämligen personligt rekord på vår senaste tävling och kvalade därför in som reserv på morgondagens tävling. Imorgon är det alltså bara elitlaget på sju personer som springer. Om en av dem backar ur på grund av skada eller sjukdom eller liknande, ja, då får jag springa. Jag hoppas att de håller sig pigga och krya. Jag känner inte alls för att springa imorgon!

 Benson Bakery. Mitt nya stammisställe.
 Mysig inredning!
 Varje bord hade sin egen jukebox!
 Alldeles för gott för att vara sant!
Vad bra att det har en våg inne i caféet, utifall man
vill veta om man har gått upp i vikt efter sitt fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar