söndag 9 oktober 2011

Mary Kay och Lejonkungen

Igår hade Melissa ett Mary Kay-party. Hudkrämer applicerades, parfymer sniffades på och ögonskuggor matchades med läppstift och rouge. Sedan bjöds det på fika! Banankaka, muffins och äppelkaka. Mums! Jag har redan köpt lite smink av Melissa men igår hittade jag inget jag ville ha. Dock såg jag ett jättefint nagellack i deras höstsortiment som hon lovade att beställa till mig! En riktig tjej-grej det där med smink. Chad och Jarret flydde fältet. Citerar Chad: "I've had enough of Mary Gay." . Nej, de åkte och kollade på gevär istället. Snart börjar nämligen jaktsäsongen för fasan. Och då blir Chad upptagen.

På lördag kväll åkte vi in till stan och kollade på Lejonkungen i 3D. Gud vad den är bra!

 Mary Kay.
 Muffins!
 Träffade typ 20 pers från skolan på bion. Haha, det är så typiskt småstad.
Typiskt Benson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar