lördag 1 oktober 2011

Pumpkin Patch Festival

Idag var hela familjen på en bondgård en bit härifrån. Där hade det lite allt möjligt. Det var som en blandning av 4H-gård, fångarna på fortet och nöjesfält. Det var riktigt roligt! Något som var mindre roligt var att min kamera fick en stor spricka i skärmen och är nu ur funktion. Den kameran har varit med mig länge. Jag fällde faktiskt en tår. Nu blir det till att köpa en ny eller få den lagad. I detta köp-och-slängsamhälle som vi lever i är det nog billigare att köpa en ny. Jag hann i alla fall ta lite bilder innan den gick sönder.

 Det fanns många pumpor.

 Fina dekorationer.

 De hade världens sötaste kattungar!

 
Galet stor labyrint. Vi var fast där i närmare en timme!

 
 De hade en stor rutschkana.

 Jag och Courtney åkte tillsammans.

Små, söta tamgetter sprang runt fritt på gården. 

En lada.

2 kommentarer:

  1. Läser din blogg varje dag! Saknar dig min korvis! <3 <3 <3 / Edith

    SvaraRadera
  2. Åh, det glädjer mig älskling! Saknar dig galet mycket! Puss! <3

    SvaraRadera